سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه: به 1.83 افزایش از 1.3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یکی از بیماران من گفت که کراتینین او 1.3-1.83 بعد از پیوند کلیه افزایش یافته است. او از عمل حدود یک سال پذیرفته شده و در حال حاضر او می خواهند بدانند که چه باید او با این وضعیت انجام دهد.

به طور کلی، پس از سطح کراتینین عمل بیمار ممکن است در درون محدوده خاصی نوسان است. از تعداد 1.83 که ما می دانیم که آن را بسیار بالا نیست، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آن بیش از حد وجود دارد. اگر شما واقعا می افتاد ناراحت کننده و یا چیز دیگری، شما باید با پزشک خود را در زمان برقراری ارتباط، بعد از همه، آنها شرایط خود را به وضوح می دانم. اگر برخی از چیزهایی غیر طبیعی وجود دارد، آنها می توانند تغییرات با توجه به شرایط بیماری شما ایجاد کند. البته، اگر دوست دارید، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های زیر را ترک کنند. آیا به یاد داشته باشید ما شرایط بیماری خود و اطلاعات تماس به طور واضح بگویید.

تکنولوژی پزشکی همچنان به پیشرفت در روز ما، پیوند کلیه در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر بالغ، بنابراین بسیاری از مردم در نظر گرفته شده است که پیوند کلیه می تواند تمام مشکل را حل کند، در واقع چنین نیست. در واقع، بعد از پیوند کلیه به طوری که برای اطمینان از بهترین اثر عمل، شما نیاز به چیزی در مورد آن می دانند. بعد من به بعضی از اطلاع برای شما معرفی.

در واقع، پیوند کلیه است برای قرار دادن یک کلیه جدید به جای یکی از آسیب دیده. پس از عمل، بدن را قوی کرده است در پیوند رد آلوگرافت کلیه، بیماران باید برای زندگی مهار کننده سیستم ایمنی، یعنی داروهای ضد رد شود. اثر سرکوب، این است که بدن از رد کلیه پیوندی را به حداقل می تواند همزیستی جدید کلیه صلح آمیز در بدن ایجاد کند. اما استفاده از این دارو می تواند ایمنی پایین، مانند باکتری ها و عفونت ویروس ها و دیگر عفونت ها می تواند سلامت بیمار را در هر زمان تهدید می شود.

بنابراین پس از پیوند کلیه، بیمار نیاز به توجه به دو مشکل عمده: مقاومت در برابر عفونت و استفاده مناسب از داروهای ضد رد. اگر شما هنوز هم مشکلات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه: به 1.83 افزایش از 1.3





:: برچسب‌ها: سطح کراتینین بالا، کراتینین 1 , 3 و 1 , 83، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 8545
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: